Experimenteren met radio in Radiolab 2001

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten
Nederlandse Vereniging van journalisten

Radiolab 2001

Het Walter Maas Huis en het Stimuleringsfonds Nederlandse Culturele Omroepproducties organiseren Radiolab 2001. In een laboratoriumsituatie kunnen radiomakers, componisten, schrijvers, musici, theater? en filmmakers, journalisten en (geluids?)technici experimenteren om de autonomie van het medium radio in alle genres te herontdekken en te ontwikkelen. Alle denkbare geluidswegen liggen open: documentaire, compositie, alternatieve nieuwsradio, akoestische film, journalistieke presentatie, radiofonie, hoorspel of soundscape. Er is een beperkt aantal plaatsen. Aanmelding voor 16 februari. Stuur projectvoorstel, CV en het aanmeldingsformulier naar het Walter Maas Huis, Gerard Doulaan 21, 3723 GW Bilthoven. Of naar: (martijn.degraaf@waltermaashuis.nl) Aanmeldingsformulier en meer informatie via : www.waltermaashuis.nl of tel: 030-228 50 15.