Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie UvA: Fragmentatie van Media-publiek

Datum nieuwsfeit: 06-02-2001
Bron: Universiteit van Amsterdam
Zoek soortgelijke berichten
Universiteit van Amsterdam



UvA Agenda




Titel Die Fragmentierung des Medienpublikums
Datum dinsdag 06-02-2001
Tijd 12:00 uur

Promovendus mw. U. Handel

Promotor prof. dr. K. Schönbach

Het media-aanbod ondergaat de laatste jaren een enorme uitbreiding, onder andere door de opkomst van internet en het toenemende aantal commerciële omroepen. Een mogelijk gevolg van deze ontwikkeling is de fragmentatie van het mediapubliek. Onder fragmentatie verstaat de promovenda de afwijking van personen in hun mediagebruik vergeleken met andere ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie