Belastingconsulenten FNV helpen leden gratis met belasting

Datum nieuwsfeit: 06-02-2001
ABVAKABO FNV

Wilt u als lid uw belastingbiljet gratis laten invullen? (6 feb)

Belastingservice

Als u lid bent van ABVAKABO FNV, kunt u gebruik maken van de gratis belastingservice. Meer dan 5000 belastingconsulenten van de FNV staan klaar om u te helpen bij het invullen van uw aangiftebiljet voor de inkomstenbelasting. Elk jaar maken meer dan 100.000 FNV-leden gebruik van deze dienst. De aangiften die via de FNV worden gedaan, zijn voorzien van een FNV-keurmerk. De Belastingdienst weet dan dat de aangifte door onze deskundigen is opgesteld.

U kunt de Belastingservice ook raadplegen voor andere belastingzaken, zoals het regelen van de vooraftrek van de hypotheekrente op een eigen huis. U kunt rekenen op zeer deskundige hulp - hulp die al twintig jaar kosteloos gegeven wordt. De Belastingservice zorgt ervoor dat u niet onnodig te veel belasting betaalt.

Wilt u van de belastingservice gebruik maken,
klik dan hier en vervolgens klikt u links op de knop "belastingservice".