Energis gaat samen met BaByXL ADSL aanbieden in Nederland

Datum nieuwsfeit: 06-02-2001

Energis bundelt krachten met BaByXL voor het aanbieden van ADSL in Nederland

Den Haag, 6 februari 2001. BaByXL BroadBand DSL en telecom- en internetdienstverlener Energis N.V. bundelen hun krachten voor het aanbieden van breedband ADSL in Nederland. BaByXL wordt de huisleverancier van Energis van de breedband huis- en bedrijfsaansluitingen. Energis levert op dit moment inbel internettoegang aan 60% van de Nederlandse Internet service Providers (ISP's). Door de intensieve samenwerking versterken de netwerken van BaByXL en Energis elkaar om breedbandig, always-on internet in hoog tempo toegankelijk te maken voor de Nederlandse bevolking en het Nederlandse bedrijfsleven.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen