GTI versterkt positie in België met overname Broux

GTI NV

GTI http://www.gti.nl

GTI versterkt positie in België met overname Broux

Bunnik - GTI nv en NV De Nieuwe Weyer hebben overeenkomst bereikt inzake de overname van de aandelen van Broux te Bilzen (Genk, België). GTI financiert deze overname geheel uit eigen middelen. Vanaf 1 januari 2001 draagt Broux bij aan de winst van GTI.

Broux heeft een sterke positie opgebouwd in de levering van mechanische installaties, industriële pijpleidingen, brandbeveiliging, staalconstructies en installaties voor klimaatbeheersing (HVAC). De onderneming behaalde in 2000 een omzet van circa EUR 20 miljoen en heeft circa 80 medewerkers in dienst.

GTI ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen