Presentatie Unilever voorlopige jaarcijfers over 2000

Datum nieuwsfeit: 08-02-2001
Bron: Unilever NV
Unilever NV

Unilever resultaten over het vierde kwartaal en voorlopige jaarcijfers over het jaar 2000 Donderdag 8 Februari 2001
06 februari 2001

Unilevers resultaten over het vierde kwartaal en voorlopige jaarcijfers over het jaar 2000 zullen om 08.00 uur worden gepubliceerd op donderdag 8 februari 2001.

Om 09.45 uur zal een presentatie voor analisten plaatsvinden. Deze zal via een conferentieschakeling ook telefonisch te beluisteren zijn. Toegang tot deze teleconferentie kan worden verkregen via Unilevers website of via een gewone telefoonlijn. Via de website en de telefoon kan alleen worden meegeluisterd alleen analisten krijgen de gelegenheid vragen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen