Presentatie nieuwe keepershandschoenenlijn PSV

Datum nieuwsfeit: 08-02-2001
PSV

PERSBERICHT - Keepers van PSV keepen voor het goede doel Eindhoven, 5 februari 2001

Op donderdag 8 februari a.s. om 14.00 uur zal in de Ronaldozaal (perscentrum) van het Philips Stadion een persconferentie plaatsvinden.

Tijdens deze bijeenkomst zullen Ronald Waterreus en Patrick Lodewijks officieel de nieuwe keepershandschoenenlijn presenteren, waarvan de opbrengst ten goede zal komen aan het roofdierenopvangcentrum Pantera te Nijeberkoop (Friesland). Tevens zullen de 2 keepers van PSV toelichten waarom zij deze actie gestart zijn.

Ook de heer Arnold van der Valk, initiatiefnemer en Directeur van de stichting Pantera zal hierbij aanwezig zijn.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen