Verslag van NEVI Congres van 31 januari te Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 08-02-2001

Verslag NEVI Congres 31 januari 2001

Op woensdag 31 januari jongstleden vond het NEVI (Nederlandse Vereniging voor Inkoop) Purchase Congres plaats in de Meervaart te Amsterdam.
Aan de vooravond van een snelle verdere electronificatie en informatisering van het zakendoen, was dit congres een welkome bijdrage voor inkopend Nederland.
De congresmiddag werd geopend door dhr. Van der Meer (directeur van NEVI) waarin hij ondermeer de nadruk legde op de te realiseren vakopleiding E-Procurement via NEVI Opleidingen en Shell. Benadrukt werd dat tijdens het congres de vierde editie van het NEVI Purchase Game werd gehouden. In deze finale streden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen