Akzo Nobel verkoopt verffabriek Sneek

Bron: Akzo Nobel
Akzo Nobel

Akzo Nobel verkoopt verffabriek Sneek

Arnhem, 9 februari 2001 - Akzo Nobel Decorative Coatings B.V. heeft het voornemen de productielocatie in Sneek te verkopen aan CPS Color B.V. CPS Color is wereldwijd toonaangevend op het gebied van geavanceerde kleurenmengsystemen. Beide ondernemingen hebben op 6 februari een principe-akkoord getekend, waarin staat dat CPS Color de volledige fabriek inclusief het personeel overneemt. Alle bestaande arbeidsovereenkomsten worden gerespecteerd en er is bovendien een werkgelegenheidsgarantie voor de komende jaren. Akzo Nobel heeft een afnamegarantie gegeven. Beide partijen maken geen financiële details bekend.

"De verkoop van de fabriek in Sneek is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen