Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Analytical CRM levert klantinzicht Libertel-Vodafone

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


PERSBERICHT

Libertel-Vodafone optimaliseert klantcontacten met Data Distilleries

Analytical CRM software levert klantinzicht voor Libertel-Vodafone

Amsterdam, 09-02-2001- Data Distilleries werd onlangs door Libertel-Vodafone gekozen als leverancier van de analytische CRM-oplossing waarmee dit snelgroeiende telecommunicatiebedrijf haar klantrelaties kan optimaliseren. De software van Data Distilleries zal een integrale component gaan vormen van de CRM infrastructuur van Libertel-Vodafone.

Het aantal klanten van Libertel-Vodafone groeide vorig jaar met 46% naar 3,18 miljoen in Nederland. Deze succesvolle groei betekent dat het aanbieden van geavanceerde diensten en de beste service nog belangrijker wordt voor Libertel-Vodafone. Eén van de speerpunten binnen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie