Benoeming bij ASR Verzekeringsgroep

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001
ASR Verzekeringsgroep

Rotterdam, 9 februari 2001

De heer drs. ing. T. (Thijs) Meinders (48) zal per 1 februari 2001 bij de ASR Verzekeringsgroep in dienst treden als directeur Schadeverzekeringen van Stad Rotterdam Verzekeringen. Thijs Meinders zal deel uitmaken van de statutaire directie van Stad Rotterdam Verzekeringen.

De heer Thijs Meinders is geen onbekende in de verzekeringsbranche. Hij was actief binnen verschillende gremia in het Verbond van Verzekeraars o.a. als lid van het bestuur en van het sectorbestuur Schade. Daarnaast was hij bestuursvoorzitter van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek (CVS) in Den Haag en van de Federatie van Onderlinge Verzekeringsmaatschappijen (FOV) in Bunnik. Voorheen bekleedde hij de functie van algemeen directeur/directievoorzitter bij Coöperatie Univé Verzekeringen B.A.

De komst van Thijs Meinders versterkt het team van Stad Rotterdam Verzekeringen. De voltallige statutaire directie bestaat verder uit: mr. J.P.M. (Jos) Baeten (voorzitter), Th. (Theo) van Duivenbode (Commercie en Marketing), drs. J.C.F. (Jerphaas) Campagne AAG (Leven- en Pensioenbedrijf) en drs. J.J. (Jack) Julicher (namens ASR Bank).

Voor nadere informatie kunt u zich richten tot: ASR Verzekeringsgroep N.V.
Raad van Bestuur
Weena 70 - Postbus 100, 3000 AC Rotterdam