Amazon.com wil verhuizen van Den Haag naar GB en Duitsland

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001

PERSBERICHT

AMAZON.COM EUROPEAN SERVICES C.V. KONDIGT VOORNEMEN AAN OM HET KLANTENSERVICECENTRUM VOOR HEEL EUROPA TE VERPLAATSEN VAN DEN HAAG NAAR VERENIGD KONINKRIJK EN DUITSLAND - WERKNEMERS KUNNEN MEEVERHUIZEN

DEN HAAG-9 februari 2001-Amazon.com European Services C.V., een 100% dochter van het vooraanstaande wereldwijde on-line warenhuis Amazon.com (http://www.amazon.com), heeft vandaag het voornemen aangekondigd om de klantenservice centra voor Europa te integreren en te verplaatsen van Den Haag naar bestaande centra in Slough (Verenigd Koninkrijk) en Regensburg (Duitsland).

In het centrum in Den Haag werken ongeveer 240 mensen. Alle vertegenwoordigers van de klantenservice aldaar krijgen een overplaatsing aangeboden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen