Samenvoeging van bedrijven Krom, Rox Reklame & BKC

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001

Truckspuiterij Krom, Rox Reklame & BCK bundelen krachten in nieuw bedrijf; Painting Service Kennemerland B.V.

Met ingang van 01-01-2001 heeft er in Nieuw-Vennep een samenvoeging plaatsgevonden tussen de bedrijven; Truckspuiterij Krom, Rox reklame en Bergings Combinatie Kennemerland welke zelfstandig al tientallen jaren binnen de regio actief waren. Door deze samenvoeging is er een nieuw en uniek bedrijf ontstaan in Nederland onder de naam; Painting Service Kennemerland b.v. (PSK)

U kunt bij PSK b.v. terecht voor tal van diensten en producten. Dit alles onder één dak zoals bijvoorbeeld; Bergen van voertuigen, schadeherstel, spuiten van bedrijfs en vrachtwagens, airbrush, lakken van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen