Extreme networks gaat aan de slag voor Rotterdamse haven

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001
Persbericht

EXTREME NETWORKS VOORZIET GEMEENTELIJK HAVENBEDRIJF ROTTERDAM VAN STATE-OF-THE-ART NETWERKINFRASTRUCTUUR

World Port Center van de tweede tot en met de twintigste verdieping volledig voorzien van Extreme Networks' oplossingen

MAARSSEN - 9 februari 2001 - Extreme Networks is de nieuwe leverancier in netwerkinfrastructuur van het Gemeentelijk Havenbedrijf Rotterdam. Begin 2001 betrok het Rotterdams havenbedrijf een nieuw pand op de Kop van Zuid, genaamd World Port Center, dat van de tweede tot en met de twintigste verdieping volledig voorzien is van een zeer geavanceerde netwerkinfrastructuur, gebaseerd op de oplossingen van Extreme Networks. Na vijf maanden was de strijd gestreden. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen