IXEUROPE sluit overeenkomst met Extreme Networks

Datum nieuwsfeit: 09-02-2001
Persbericht 9 februari 2001

IXEUROPE sluit overeenkomst met internet switching provider Extreme Networks

De toonaangevende pan-Europese co-location provider, IXEurope, is een partnerovereenkomst met Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) aangegaan om switched LAN toegang naar alle IXDataCentres van IXEurope uit te rollen. De overeenkomst met de leidende provider van high-performance, switching en breedband networking technologieën, betekent dat IXEurope haar klanten nu een platform kan aanbieden dat een onverwoestbaar, high-speed switch infrastructuur biedt en tevens een link naar Hewlett Packard's marktleidende Openview network monitoring system, ook toegankelijk vanuit IXEurope.

IXEurope's netwerk zal worden aangedreven door Extreme Networks' ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen