Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 10-02-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 10-02-2001 Persberichten district Heerlen (H.P. 14.15 uur) Zaterdag 10 februari 2001

Hoensbroek, motorrijder ernstig gewond bij verkeersongeval: Een 40 jarige motorrijder uit Hoensbroek is vrijdagnamiddag 9 februari 2001 op de Randweg te Hoensbroek ernstig gewond geraakt nadat hij door een personenauto werd aangereden.
De bestuurder van de personenauto, een 54 jarige inwoner van Hoensbroek, reed vrijdagmiddag omstreeks 16.50 uur over de Schuureikenderweg in de richting van de Randweg. Voor de kruising stopte de bestuurder om aan het verkeer over de Randweg voorrang te verlenen. Er naderde nog een busje dat echter rechtsaf wilde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen