Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 10-02-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 10-02-2001 Persberichten district Sittard (H.P. 14.18 uur) Zaterdag, 10 februari 2001

Schinnen/Urmond, snelheidscontroles:
Op vrijdag 9 februari 2001 werden in Schinnen en Urmond op drie verschillende plaatsen snelheidcontroles gehouden. Tussen 10.45 en 11.15 uur werd gecontroleerd op de Altaarstraat in Schinnen waar van de 175 gecontroleerd motorvoertuigen 29 bestuurders harder reden dan de toegestane 50 km per uur. De hoogste snelheid bedroeg 69 km per uur.
Tussen 11.25 en 11.55 uur werd de radarauto opgesteld op de Geleenstraat in Puth/Schinnen. Hier reden van de 157 gecontroleerde motorvoertuigen 33 bestuurders harder dan de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen