Fanclubdag Tom Coronel in Huizen

Datum nieuwsfeit: 11-02-2001
Tom Coronel

29 Januari 2001: Fanclubdag Tom Coronel.

We staan weer aan de vooravond van een nieuw race seizoen en dat betekend voor de Fanclub Tom Coronel natuurlijk dat de jaarslijkse fanclubdag weer voor de deur staat. Dit jaar zal het evenement op 11 februari worden gehouden, zoals vanouds weer bij Coronel Kartracing in Huizen.

Vanaf 10:00 uur zijn alle leden van de Fanclub en hun introducees van harte welkom in het Kartcenter van de gebroeders Coronel. Voor de fans is de Fanclubdag natuurlijk de uitgelezen kans om Tom persoonlijk te ontmoeten. De Fanclubdag zal om ongeveer 15:00 uur afgelopen zijn.

Tom en de winnaars van de kartfinale van vorig jaar

Natuurlijk is er voor de fans ook weer het nodige te doen en te winnen op 11 februari. Zoals ieder jaar is er ook nu weer een kart-competitie om de Tom Coronel Wisseltrofee, waar traditioneel erg hard om gestreden wordt. Verder zijn er natuurlijk weer spectaculaire racebeelden van Tom te zien en is er de traditionele loterij van Tom's persoonlijke race items.

De kartcompetitie bestaat dit jaar uit een kwalificatie sessie van tien minuten waarvan de 18 snelsten doorgaan naar de grote finale om de Tom Coronel wisseltrofee. Bovendien wordt er ook dit jaar weer een aparte dames competitie georganiseerd.

Alle leden hebben inmiddels een deelname formulier thuisgestuurd gekregen. Mocht dit nog niet het geval zijn, of wil je als nieuw Fanclublid meedoen stuur dan een e-mail naar de Fanclub Tom Coronel