Concord lanceert eHealth SPV 4.8 voor serviceproviders

Datum nieuwsfeit: 12-02-2001
Concord helpt serviceproviders nieuwe services te leveren en garandeert tevreden klanten

eHealth SPV 4.8 biedt ongeëvenaarde schaalbaarheid van één miljoen elementen, OSS-integratie en nieuwe ondersteuning van DSL- en IP VPN-services

Delft, 12 februari 2001 - Concord Communications, marktleider op het gebied van oplossingen die de beschikbaarheid en prestaties van de Internet-infrastructuur optimaliseren, annonceert een nieuwe oplossing, die speciaal ontworpen is om serviceproviders te helpen nieuwe omzetgenererende diensten aan te laten bieden. Tegelijkertijd kunnen serviceproviders de geleverde serviceniveaus aan de klant garanderen. Tevens vermindert deze oplossing de operationele overheadkosten.

eHealth Service Provider Version (SPV) 4.8 helpt de serviceproviders om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen