Altitude Software benoemt Managing Director Benelux

Bron: CMG
CMG

Altitude Software benoemt Herman Roelandts tot Managing Director Benelux

Brussel, 12 februari 2000 - Altitude Software, wereldwijd toonaangevend leverancier van oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), heeft Herman Roelandts (41) benoemd tot Managing Director Benelux. Hij volgt hiermee Peter van Craenenbroeck op, die eind vorig jaar het bedrijf heeft verlaten. Roelandts is sinds oktober 2000 aan het bedrijf verbonden en nu officieel tot Managing Director aangesteld. In zijn functie is Roelandts verantwoordelijk voor het uitbouwen van Altitude's business in de Benelux en het opzetten van een partner programma.

Herman Roelandts is 17 jaar werkzaam in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen