World Data Exchange introduceert on-line marktplaatsen

Datum nieuwsfeit: 13-02-2001
SES-Central.com, on-line marktplaatsen

Het in Rotterdam gevestigde bedrijf World Data Exchange - Smart E-commerce Systems B.V. heeft een Commerce Operating Systeem ontwikkeld waarmee bedrijven zich kunnen manifesteren in zowel horizontale marktplaatsen als verticale marktplaatsen. In de Business-to-Consumer sector wordt vooral gebruik gemaakt van de horizontale marktplaatsen, zoals een virtueel winkelplein in alle grote Nederlandse steden. In de Business-to-Business sector wordt gebruik gemaakt van zowel horizontale marktplaatsen als verticale marktplaatsen. Deze laatste vorm wordt gebruikt in het kader van ketenintegratie en ketenverkorting.

De Nederlands/Israelische David Daniel Rachimi MBA/MBI is directeur/eigenaar van World Data Exchange-Smart E-Commerce
Systems BV. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen