Senior vakantiekrant verkrijgbaar bij ING-Bank vestigingen

Datum nieuwsfeit: 13-02-2001

Afzender: (renger1@home.nl)

Contactpersoon: R.J. de Ruiter

GRATIS SENIOR VAKANTIEKRANT VANAF HEDEN VERKRIJGBAAR!

Datum: 13 februari 2001

Ieder voorjaar verschijnt de Senior Vakantiekrant waarin tal van vakantie mogelijkheden voor senioren te vinden zijn. Het zijn vakanties die niet zo gauw in de schappen van reisbureau's liggen zoals: een boottocht door stadscentra, een weekje oppassen op een mooie woning met tuin ergens op de Veluwe, Drenthe of Zuid-Limburg, een hotelvakantie met leeftijdsgenoten en iedere dag georganiseerde uitstapjes met een touringcar, etc.

De gratis Senior Vakantiekrant kan opgehaald worden bij iedere vestiging van de ING-bank maar wordt op verzoek ook thuis gestuurd. Voor de portokosten wordt verzocht 3 postzegels van 80 cent en het adres van de ontvanger in een eveloppe te sturen naar het secretariaat van de Senior Vakantiekrant. Het adres is Senior Vakantiekrant, Postbus 70.070, 9704 AB Groningen.

Senior Vakantiekrant

Postbus 70.070