Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Online warenhuis staat twee weken in het teken van kunst

Datum nieuwsfeit: 13-02-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT

hot-orange.com maakt kunst kopen nog leuker en eenvoudiger

Amsterdam, 8 februari 2001 - //hot-orange.com, het best bezochte online warenhuis in Nederland, staat vanaf 15 februari twee weken lang in het teken van kunst. Naast een groot aantal nieuwe werken en aanbiedingen staat er ook een agenda van exposities op de site en informatie over galeries en musea in Nederland. Tijdens deze kunstweken kunnen bezoekers bovendien gratis een e-card versturen van kunstenaar Peter van Ede en maken klanten kans op een fles Taittinger-champagne die Corneille heeft beschilderd.

//hot-orange.com verkoopt werken van o.a. Herman Brood, Corneille, Jan Cremer, Ellen Meuwese, Peter van Ede, Ans Markus, Johan Pluister en Rob Scholte. Iedereen met een internetaansluiting kan vanachter de pc heel eenvoudig een kunstwerk uitzoeken en bestellen. Alle kunstwerken worden binnen vijf werkdagen op elk gewenst adres in Nederland bezorgd.

Betalingsmogelijkheden
Een creditcard is geen vereiste om bij //hot-orange.com te shoppen. Klanten kunnen ook veilig betalen via eenmalige machtiging, bankoverboeking en Rabo Direct.

Over //hot-orange.com
//hot-orange.com voert een breed assortiment kwalitatieve producten zoals woonartikelen, design, boeken, parfums, kleding, persoonlijke accessoires, cd's, dvd's, wijn, bloemen, speelgoed, computing en kunst. Door veel aandacht te besteden aan service, verpakking en een bijzonder assortiment, onderscheidt dit online warenhuis zich van andere internetwinkels. Naast het direct verkopen aan consumenten richt het bedrijf zich ook op de business-to-employees (B2E) markt. //hot-orange.com verzorgt voor bedrijven speciale bedrijfswebwinkels, waarbij werknemers van deze bedrijven tijdens het werk hun aankopen kunnen doen en daardoor tijd besparen. Voor de werkgever is het een onderscheidende employee benefit. Aandeelhouders van //hot-orange.com zijn het management, GorillaPark, Versatel Telecom en het NeSBIC CTe Fund.

/ / / / /

Voor nadere informatie (

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie