MM Ventures investeert in inkoopdienstverlener XpertBuyer

Datum nieuwsfeit: 13-02-2001

MM Ventures investeert in on-line dienstverlener XpertBuyer

Utrecht - Afgelopen donderdag hebben MM Ventures en online inkoopdienstverlener XpertBuyer een investeringsovereenkomst getekend. XpertBuyer is online inkoop-coach voor het MKB en heeft als doel om via Internet ondernemers te helpen bij het maken van de juiste inkoopbeslissingen. Kopers worden gratis, snel en doeltreffend geholpen bij het definiëren van hun individuele behoefte aan een product of dienst. XpertBuyer richt zich op complexere producten en diensten, die veelal pas na het aanbieden en accepteren van een offerte geleverd worden, zoals: kopieerapparaten, bedrijfsverzekeringen, handelsdrukwerk, bedrijfshuisvesting, enz.

"Met MM Ventures halen we niet ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen