E-business oplossing voor Supplier Relationship Management

Datum nieuwsfeit: 13-02-2001

i2 Technologies presenteert: 's Werelds eerste complete E-business oplossing voor Supplier Relationship Management (SRM)

i2's geïntegreerde reeks producten voor SRM helpt bedrijven hun verwervings- en inkoopkosten significant terug te dringen en de time-to-market van nieuwe producten te verkorten

ZALTBOMMEL

13 februari 2001 - i2 Technologies Inc. (Nasdaq: ITWO), koploper in oplossingen voor het beheer van selectie- en inkoopprocessen, introduceert 's werelds eerste complete, volledig geïntegreerde oplossing voor Supplier Relationship Management (SRM). De door i2 ontwikkelde SRM-oplossing biedt een breed scala aan Business-to-Business (B2B) ontwerp-, selectie- en inkoopfaciliteiten. Hiermee kunnen bedrijven en hun toeleveranciers hun ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen