Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KPNQwest en Wicom leveren ip-based call centre solution

Datum nieuwsfeit: 14-02-2001
Bron: KPNQwest NV
Zoek soortgelijke berichten
KPNQwest NV


- PERSBERICHT -

Hoofddorp/Berlijn, 14 februari 2001

Voice over IP in Europa voet aan de grond: technologische doorbraak via snelste netwerk

KPNQWEST EN WICOM COMMUNICATIONS LEVEREN EERSTE PAN-EUROPESE IP-BASED CALL CENTRE SOLUTION

Ø KPNQwest gebruikt nieuwe oplossing ook voor eigen relatiebeheer Ø Europese call centre datacommunicatie wordt geschat op $904 miljoen in 2005

KPNQwest, het toonaangevende pan-Europese datacommunicatie bedrijf, en Wicom Communications Ltd., een van de belangrijkste leveranciers van IP telefonie oplossingen en toegevoegde waarde applicaties op Voice-over-IP (VoIP), ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie