Veritate Technologies levert totaalpakket e-mail publishing

Datum nieuwsfeit: 14-02-2001
Bron: Newconomy
Newconomy

Veritate Technologies levert totaalpakket voor professionele e-mail publishing (14-02-2001)

Amsterdam, 14 februari 2001 - Veritate Technologies BV, Application Service Provider (ASP) voor e-mail publishing- en marketing software, biedt softwareoplossingen waarmee uitgevers, bedrijven en instellingen in staat zijn complexe nieuwsbrieven of digitale brochures te versturen aan omvangrijke abonneebestanden. Veritate Technologies komt voort uit Virtual Industries International b.v., aanbieder van on line marketingoplossingen. Naast de succesvolle implementatie van de Veritate Technologies software bij Sapenda Publishing (Sapenda.com), uitgever van e-mail newsletters en e-zines, rekent Veritate Technologies een aantal vooraanstaande bedrijven tot haar klantenkring.

Veritate Technologies ontwikkelt op maat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen