KPMG Consulting en Optimum bundelen krachten

KPMG

14-02-2001
KPMG Consulting en Optimum bundelen krachten

KPMG Consultants België en Optimum gaan fuseren. Door deze krachtenbundeling en de reeds bestaande samenwerking met KPMG e-Solutions dat deel uitmaakt van KPMG Consulting in Nederland, ontstaat de meest toonaangevende mySAP.com dienstverlener van de Benelux. Optimum staat bekend als een vooruitstrevende en kwalitatief hoogwaardige speler op de markt van new dimension producten van SAP, zoals Business Information Warehouse, Customer Relationship Management, e-Procurement, e-Selling en e-Marketplaces. Optimum is gevestigd in Nieuwegein en in het Belgische Kontich. De klantenkring van Optimum omvat toonaangevende klanten als Akzo, Philips, Interbrew, Alcatel en Epon.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen