Augeo Software benoemt Manager Marketing Communications

Datum nieuwsfeit: 14-02-2001

Jeroen Coenen Manager Marketing Communications Augeo Software

Nijkerk, 14 februari 2001. Per 1 januari is Jeroen Coenen (31) als Manager Marketing Communications in dienst getreden bij Augeo Software. Hij zal zich primair gaan richten op het internationaal uitbouwen van de merkbekendheid van Augeo en haar producten en diensten. Voorheen was Coenen werkzaam als senior adviseur marketingcommunicatie bij Schoep & Van der Toorn Communicatie Consultants. Afgelopen jaar verdubbelde Augeo Software haar personeelsbestand van 50 naar 100, mede vanwege de enorme groei in de omzet in software licenties. Begin dit jaar verhuisde het hoofdkantoor van Augeo Software daarom van Barneveld naar Nijkerk, een locatie waar een verdere groei van het personeelsbestand is voorzien.

Over Augeo Software
Augeo Software behoort wereldwijd tot de top 5 en is in Europa marktleider op het gebied van Professional Services Automation (PSA). Sinds de oprichting in 1998 in Barneveld ontwikkelt Augeo Software PSA-oplossingen voor Professionele Services Organisaties (PSO's) en richt zich daarbij vooral op corporate IT-afdelingen, Product Development-afdelingen en IT Consultancy-bedrijven. ICT-analisten, waaronder de Gartner Group, AMR Research en IDC, zien PSA als de veelbelovende softwarecategorie die professionele service- organisaties ondersteunt bij het verbeteren van de bedrijfsvoering en winstgevendheid. Augeo's toonaangevende product, de webgebaseerde Intelligent Planner, is een complete PSA-oplossing die binnen PSO's fungeert als enterprise backbone. Intelligent Planner stelt PSO's in staat betere resultaten te bereiken, zoals een nauwkeuriger inschatting van opdrachten en budgetten, betere benutting van resources, betere tijdscontrole en een hogere tevredenheid bij klanten en medewerkers. Intelligent Planner wordt wereldwijd door 170 organisaties gebruikt. Klanten zijn ondernemingen als ABB, AXA, Canal+, Carrefour France, CMG, DaimlerChrysler, Deutsche Bank, Fortis, France Telecom Sofrecom, Philips, Renaissance en Schwäbisch Hall. Augeo Software heeft vestigingen in België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Nederland, de Verenigde Staten en Zwitserland. Meer informatie is te vinden op Internet: www.augeo.com Voor meer informatie:
Jeroen Coenen
Marketing Communications Manager