Stdenten vinden goede begeleiding het belangrijkst

Datum nieuwsfeit: 14-02-2001
Blauw Research verklapt werkgeverskeus studenten (bedrijfs)economie en accountancy

Rotterdam, 14 februari 2001 - Blauw Research maakt naar aanleiding van haar I&P ArbeidsmarktMonitor Accountancy 2000 bekend dat studenten een goede begeleiding het allerbelangrijkst vinden in hun toekomstige werkgever. Tevens beweegt de goede naam van het kantoor 40% van de studenten ertoe te solliciteren.

Blauw Research heeft 453 studenten gevraagd naar hun bekendheid met en mening over tien toonaangevende bedrijven. De resultaten werden deze week gepubliceerd.

Spontane bekendheid
PricewaterhouseCoopers (PwC), KPMG, Ernst & Young (E&Y) en Deloitte & Touche (D&T) hebben elk een spontane bekendheid van meer dan 55% ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen