Startschot gezamenlijke aanpak waterbeleid door overheden

Datum nieuwsfeit: 14-02-2001
Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Vereniging Nederlandse Gemeenten

Persberichten

GEZAMENLIJK PERSBERICHT VAN DE UNIE VAN WATERSCHAPPEN, DE VERENIGING VAN NEDERLANDSE GEMEENTEN, INTERPROVINCIAAL OVERLEG EN HET MINISTERIE VAN VERKEER EN WATERSTAAT
14 februari 2001

STARTSCHOT GEZAMENLIJKE AANPAK WATERBELEID

Het Rijk, de provincies, de gemeenten en de waterschappen hebben vandaag een startovereenkomst getekend om gezamenlijk het waterbeleid voor de 21e eeuw uit te voeren. Betrokken partners leggen hiermee vast dat zij toewerken naar harde afspraken over concrete uitvoeringsmaatregelen in een Nationaal Bestuursakkoord Water dat in 2002 wordt gesloten. Voor de periode tot die tijd is een aantal acties afgesproken.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen