Op Valentijnsdag anderhalf miljoen SMS-jes

LIBERTEL-VODAFONE http://www.libertel.nl

Mobiele wens razend populair

Op Valentijnsdag anderhalf miljoen SMS-jes

Maastricht, 14 februari 2001 . De mobiele wens is razend populair. Op Valentijnsdag verstuurden Libertel-Vodafone klanten bijna anderhalf miljoen SMS-jes. Dat is ruim dertig procent meer dan normaal.

Het SMS-bericht wordt steeds vaker gebruikt om tijdens feestelijke dagen een mobiele wens te versturen. Zo werden er met Kerst en Oud en Nieuw ruim 5,5 miljoen wensen gestuurd. Tijdens de nieuwjaarsnacht verstuurden Libertel-Vodafone klanten ruim 1,1 miljoen berichten met de beste wensen aan vrienden en familie. Op pieken waren dat 160 berichten per seconde.

Libertel-Vodafone ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen