Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 15-02-2001 Politieberichten 14/2 (13.00 uur) t/m 15/2 (07.00 uur)

Blauwhuis: jongen overleden
De 11-jarige Rene Beetsma van Blauwhuis, die afgelopen zondagmiddag op een bouwterrein bij in aanbouwzijnde woningen aan de Sylroede onder een bouwplaat kwam, is gisteren in het ziekenhuis in Sneek aan zijn verwondingen overleden. Zie ook de politieberichten van 11/2 (13.00 uur) t/m 12/2 (07.00 uur)

Leeuwarden: inbraak school
Van dinsdag op woensdag werd ingebroken in een basisschool aan de Idzerdastins. Via verbreking van een raam kwam men de school binnen. Uit de school werden twee computers en een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen