Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe tv-commercial laat jongeren nadenken over bibliotheek

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Nieuwe tv-commercial laat jongeren nadenken over de bibliotheek

14 februari 2001 ? De bibliotheek zet een nieuwe tv-commercial in om de aandacht van met name jongeren te trekken. Met een verrassende commercial en een licht-confronterende boodschap hopen de bibliotheken aan te zetten om na te denken over de bibliotheek. Want, zo besluit de commercial: Hersens groeien in de bibliotheek.

De commercial laat een jongen zien met een tattoo van zijn idool John de Wolf. In een interview vertelt de jongen vol trots over de tattoo. Aan het eind van het interview komt dan de onverwachte vraag: "kom je wel eens in de bibliotheek?" De jongen is te verbouwereerd om een antwoord te geven. Waarna de commercial afsluit met de nieuwe slogan: Hersens groeien in de bibliotheek.
Vanaf 19 februari is de commercial regelmatig te zien op Nederland 1, 2 en 3*.

De volledige tekst van het persbericht over de nieuwe tv-commercial van de bibliotheken vindt u bijgaand. Bijgevoegd is ook het uitzendschema en een foto uit de commercial.
Indien u een kopie van de VHS-band "The making of van de bibliotheken-commercial" wilt ontvangen, bel dan naar Jan Stalman (020 - 46 22 798) of mail terug.

Jan.Stalman@media-engineering.nl

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie