Unisys introduceert gebaseerde klantenbeheermodule

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001
Unisys introduceert op het web gebaseerde klantenbeheer- en factureringsmodule voor de telecommunicatie-industrie

Mogelijkheden voor aanvullende omzet 3G-licentiehouders

Amsterdam, 15 februari 2001 Unisys brengt de e-@ction e-Telco Solution op de markt. Deze oplossing biedt een compleet op het web gebaseerde klantenbeheer- en factureringsmodule voor de telecommunicatie-industrie. e-Telco is geschikt voor bedrijven die grote stromen relatief kleine transacties moeten beheren. Naast telecommunicatiebedrijven profiteren ook Internet Service Providers (ISPs), Application Service Providers (ASPs) en WAP content providers van e-Telco.

Een voordeel van de e-Telco-oplossing is de verlaging van het aantal bronnen dat vereist is voor het beheer van klantenrelaties. Telecom operator ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen