Voorlichtingsbijeenkomst Energie Premie Regeling

Novem

21-Jan

Voorlichtingsbijeenkomst Duurzame Energie in de Energie Premie Regeling

Voorlichtingsbijeenkomst over nieuwe regeling voor zonnepanelen, zonneboilers en warmtepompboiler en combinatie met Novem subsidies. Vanaf 1 januari 2001 is het mogelijk voor de Duurzame Energie opties photovoltaïsche zonne-energie, thermische zonne-energie en warmtepompboiler via het energiebedrijf Energie Premie te ontvangen. Daarnaast bestaan bij Novem subsidiemogelijkheden voor projecten.

In een door Novem georganiseerde voorlichtingsbijeenkomst op 15 februari 2001 zal informatie gegeven worden over de Energie Premie Regeling en de mogelijke combinaties met de BSE-regelingen van Novem.

Naast een algemene voorlichting is er voor deelnemers de mogelijkheid om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen