Seminar Launch pad for start-ups

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001
OUTSIDE ISOC januari 2000

***LAUNCH PAD FOR START-UPS: 10% KORTING
Van 15 tot 17 februari organiseren Internet Society Nederland, The Digital Thinking Network en The Rotterdam School of Management 'the Launch Pad': Een driedaags seminar voor Starters en Herstarters. In een uitdagende leeromgeving discussiëren sprekers en deelnemers met elkaar over entrepreneurschap in 2001.
Kosten voor deelname bedrage ¤500. Iedereen die zich inschrijft via ISOC ontvangt een korting van 10% en betaalt slechts ¤450. Gebruik voor aanmelding het formulier dat u op deze site vindt: www.isoc.nl/downloaddoc.asp?id=408. Meer informatie: www.launchpadmembers.com
Contact: Roel Blomsma, (roel@isoc.nl)

Deze editie van OUTSIDE ISOC is gestuurd aan . Nieuwsbank via (persbericht@nieuwsbank.nl) .

(c) Deze nieuwsbrief is een uitgave van de vereniging Internet Society Nederland voor geinteresseerden. Het verder verspreiden van deze nieuwsbrief is toegestaan. Aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend. De in deze nieuwsbrief opgenomen verwijzingen naar kortingen en voordelen zijn alleen van toepassing voor geregistreerde leden van de Internet Society Nederland. Medewerkers van participanten van de Internet Society Nederland kunnen zich via www.isoc.nl gratis laten registeren als lid, mits het aantal slots van deze participant toereikend is. Voor personen die niet aan een participant zijn verbonden kost het lidmaatschap 100 EURO/jaar.