Interface Europe kiest Infonet voor netwerkdiensten

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001

Interface Europe kiest Infonet voor haar
wereldwijde netwerkdiensten

Amstelveen, 14 februari 2001 Interface, 's werelds grootste ontwerper en fabrikant van tegeltapijt, heeft een contract getekend met Infonet. Infonet is een vooraanstaande leverancier van internationale netwerkdiensten voor multinationals. Interface gaat gebruik maken van een aantal diensten van Infonet zoals Global Frame Relay, Remote Access Services, Firewall diensten en Internet Access. Het totaal pakket aan diensten stelt Interface in staat om de bedrijfsapplicaties zo optimaal mogelijk te laten renderen en op eBusiness-kansen te kunnen inspelen. Financiële gegevens over de overeenkomst worden niet bekend gemaakt.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen