Meat & Meal Management nieuw tijdschrift voor vleessector

Datum nieuwsfeit: 15-02-2001

Nieuw Vakmagazine
Meat & Meal Management

Het nieuwe vakmagazine dat vanaf 22 februari 2001 maandelijks achtergrondinformatie en 'NEED-TO-KNOW', PRAKTIJKGERICHTE VAKINFORMATIE biedt op (vlees)technologisch gebied. Meat & Meal Management is samen met het tweewekelijkse nieuwsblad Meat Business de opvolger van VleesKrant.

Meat & Meal Management richt zich op het hoger en middenkader management binnen de slachterijen, vleesbe- en verwerkende industrie; vleeswaren-, snack-, vleesconserven-, convenience- en gemaksvoedingsproducenten. Ook voor het inkoopmanagement, bedrijfsleiders, afdelingsmanagers en technologen is Meat & Meal Management een onmisbare informatiebron.

Oplage: 3.550 exemplaren. Verschijningsdata 2001:

22 februari
15 maart
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen