Thema-avond vriendenkring Aviodome over drijvervliegtuig MLD

Datum nieuwsfeit: 16-02-2001

- Persbericht -
16 februari: Thema-avond "Het Van Berkel drijvervliegtuig bij de MLD"

Op vrijdagavond 16 februari 2001 staat het bijzondere drijvervliegtuig "Van Berkel WA" centraal. In het eerste deel geeft luchtvaarthistoricus Nico Geldhof met behulp van power-point een presentatie over de geschiedenis van de markante vliegtuigbouwer Van Berkel en het gebruik van de Van Berkel WA bij de Marineluchtvaartdienst. In het tweede deel vertellen vrijwilligers van de Neptune Association over het replicabouwproject waarbij een Van Berkel WA opnieuw gebouwd wordt.

Vanaf 19:00 uur zijn belangstellenden welkom in het Nationaal Luchtvaartmuseum Aviodome-Schiphol. De presentatie start om 19:30 en duurt tot circa 21:30 uur. Er wordt een bijdrage gevraagd van fl. 12,50 (Vrienden Aviodome en leden SNA fl. 10,00).

Aanmelden met naam en telefoonnummer bij de Stichting Vriendenkring Aviodome P/a Westelijk Randweg 201, 1118 CT SCHIPHOL
Tel. 020-4068000 / Fax. 020-4068001
Email: (vrienden@aviodome.nl)