AlphaServer ES40 van Compaq vestigt benchmarkrecords

Datum nieuwsfeit: 16-02-2001
Compaq

Compaq Computer B.V. Groningenweg 10 Postbus 475 2800 AL Gouda Telefoon 0182 - 565888 Telefax 0182 - 538348

Nieuwste AlphaServer ES40 van Compaq vestigt Oracle en SAP benchmark records en maakt volgende fase van genoomonderzoek mogelijk

Compaqs krachtigste Alpha microprocessor bewijst zich met topprestaties voor wetenschappelijke en commerciële toepassingen

Gouda, 02/12/2001 -- Compaq Computer Corporation (NYSE: CPQ), een van de grootste leveranciers van technologie en oplossingen ter wereld, heeft vandaag de krachtigste microprocessor ter wereld gepresenteerd: de 64 bit, 833 MHz Alpha microprocessor, die nu al nieuwe prestatienormen heeft gesteld in zowel de wetenschappelijke als commerciële ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen