Compaq sluit overeenkomsten met softwareleveranciers

Datum nieuwsfeit: 16-02-2001

Compaq sluit strategische overeenkomsten met softwareleveranciers voor realisatie ZLE

Compaq is enige leverancier die Zero Latency Enterprise (ZLE) mogelijk maakt; één geïntegreerd real-time beeld van het bedrijf

Gouda, 16 februari 2001 - Compaq Computer Corporation heeft negen onafhankelijke softwareleveranciers benoemd als strategische partners binnen het Compaq Zero Latency Enterprise (ZLE) initiatief. Met dit initiatief voldoet Compaq aan de vraag naar mogelijkheden voor real-time zakendoen. Zakendoen vereist de beschikking over één geïntegreerd en voortdurend tot op de seconde up-to-date beeld van de klant, ongeacht de plek (Internet, call center of winkel) waar dit gebeurt.

Met de ondertekening van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen