Politiebericht Friesland: Friesland

Datum nieuwsfeit: 16-02-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 16-02-2001 Politieberichten van 15/2 (13.00 uur) t/m 16/2 (07.00 uur)

Akkrum: inbraak benzinestation
Van woensdag op donderdag werd ingebroken in het benzinestation aan de Rijksweg 32 onder Akkrum. De toegangsdeur werd opengebroken. Vervolgens heeft men de geldwisselkluis in het station opengebroken en het daarin aanwezige geld weggenomen. Een in het kantoor staande nachtkluis werd eveneens opengebroken en ook het geld daaruit werd meegenomen. Over hoeveel geld er is weggenomen worden geen mededelingen gedaan. De bedrijfsleidster een 40-jarige inwoonster van Akkrum, heeft aangifte gedaan.

Siegerswoude: aanrijding met gewonde
Donderdag omstreeks 07.10 uur ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen