Mr. P.J. van Heijgen directeur branchevereniging HIBIN

BIJL PR

PERSONALIA: Nieuwe directeur branchevereniging HIBIN

Nieuwe directeur HIBIN

Mr. P.J. van Heijgen is per 1 januari 2001 aangetreden als nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging HIBIN (Handelaren in Bouwmaterialen in Nederland). De heer Van Heijgen was al directielid. Hij volgt de heer drs. J.B. Tempelman op, die per 1 februari 2001 gebruikmaakt van de VUT.

HIBIN
Sinds 1905 is de HIBIN, de brancheorganisatie van Handelaren in Bouwmaterialen in Nederland, de koepelorganisatie voor de Nederlandse bouwmaterialenhandel. Met zo'n 375 aangesloten vestigingen vertegenwoordigt de HIBIN, als schakel in de bouwkolom, 90% van de omzet. Tevens telt de HIBIN 100 aangesloten fabrikanten en importeurs. Naast belangenbehartiging en informatieverstrekking worden nieuwe ontwikkelingen op de voet gevolgd door een scala van projecten: marktinformatie, elektronische communicatie, ketenlogistiek, opleidingen, automatisering, consumentenzaken, milieu en arbomanagement.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties