Verslag start vierde editie Nationale Pony Indoor Balkbrug

Datum nieuwsfeit: 16-02-2001
Horses of the Dutch

Boertjes makelaars pony indoor Balkbrug uitstekend van start

De vierde editie van het nationale pony indoor te Balkbrug is op een uitstekende wijze van start gegaan. Om 5 uur traden de laagste categorieën aan voor een klassiek B parcours. Gevolgd door een progressief parcours. Parcoursbouwer Jos Brinkman had een goed en eerlijk lijn uitgezet, wat voor de meeste combinaties geen probleem opleverde. In het progressief was de laatste oxer een scheidsrechter Veel jonge ponys keken nogal vreemd aan tegen een donkergroen bord in de hindernis waar toevallig de naam van de hoofdsponsor op stond vermeld. De meest opvallende winnaars in de diverse categorieën waren AB; Trudy Gol met Pino van de Bosruiters, cat.C Sander Vetker, cat. D Stevan Vlot en Martine v.d.Horst en cat.E. Corala Broek uit Zuidwolde en Rens Rovers van de Bergleeuwtjes. Deze klasse B rijd de finale voor de beste combinaties zaterdagavond om 18 uur. Vrijdagavond wordt om 17 uur gestart met de klasse L.