Siemens op Industrial Maintenance in Ahoy

EPI 0102.163 nl

Den Haag, vrijdag 16 februari 2001

Siemens op Industrial Maintenance in Ahoy

Siemens Nederland N.V. uit Den Haag is ook dit jaar weer van de partij op Industrial Maintenance in de Rotterdamse Ahoy. Op stand nr.1313 in de Scheldehal presenteert Siemens zich op 110 m2 onder het motto 'Fitness for plants'.

Aan de hand van dit motto informeert Siemens haar bezoekers over de bijdrage die zij kan leveren aan bijvoorbeeld de verhoging van de beschikbaarheid, maar ook de productiviteit van industriële installaties. Daarnaast toont Siemens haar concepten als Energie-management, Motor Fleet Management, Secundair Proces Management en Integral Plant Maintenance. Ook reconditionering door dochter Relectronic-Remech en regionale dienstverleningsactiviteiten door de Regionale Technische Centra van Siemens, verdeeld over ons land, komen aan bod.

Strengere regelgeving op milieugebied, arbowetgeving, kwalitatieve argumenten, shareholder value maar ook total cost of ownership en het uitbesteden van niet-kernactiviteiten zijn onderwerpen waarmee het management van bedrijven tegenwoordig in toenemende mate wordt geconfronteerd. Hierop inspelend worden door Siemens steeds nieuwe "business based" dienstverleningsproducten aangeboden.

Nadere inlichtingen voor de lezer:
Afd. Dienstverlening Industrie, Louis Verkooij
Tel. (070) 333 1002, E-mail: (louis.verkooij@siemens.nl)

Nadere inlichtingen voor de redactie:
Afd. Persvoorlichting, Bernard H. Bos,
Tel. (070) 333 2325,