Tennis Showtime warming-up ABN AMRO World Tennis Tournement

T.A.V. DE SPORTREDACTIE

Rotterdam, 1 februari 2001

UNIEKE DEMONSTRATIEPARTIJ ALS KICK-OFF ABN AMRO WTT

Om alvast in de sfeer van het ABN AMRO World Tennis Tournament te komen, wordt op zondag 18 februari - dus een dag vóór het toernooi - een aantrekkelijke 'warming-up' gehouden: Tennis Showtime! Historische tennisvedetten zullen het in een demonstratie-wedstrijd opnemen tegen toptalenten die momenteel hoog op de ATP-wereldranking staan. Het 'optredende' kwartet bestaat uit de uit Iran afkomstige Mansour Bahrami, die in de jaren 80 steevast de show wist te stelen met zijn ongeëvenaarde baltechnieken. Zijn gelegenheidspartner is de 37-jarige Fransman Henri Leconte, ooit nummer 5 op de ATP-wereldranking en voormalig finalist van de French Open. Aan de andere kant van het net zien zij als tegenstander de Rotterdammer Raemon Sluiter, tevens deelnemer aan het hoofdtoernooi en momenteel nummer 85 op de ranglijst. Zijn dubbelgenoot is de nummer twee van de wereld, de Rus Marat Safin.

Direct na afloop van Tennis Showtime wordt de finale van het kwalificatietoernooi gespeeld.

Toegangsprijzen en kaartverkoop
Toegangskaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van Ahoy' Rotterdam en kosten f 25,- per stuk (jeugd tot en met 14 jaar en 65+ers betalen f 15,- per persoon). De kassa van Ahoy' is geopend van maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Telefonisch reserveren kan via tel. 0900-2352469 (75 cpm).

Afdeling Communicatie Ahoy'

Noot voor redacties