PvdA-werkgroep Alders presenteert 'Wonen doen we zelf'

PERSBERICHT PVDA

Den Haag, 15 februari 2001

PVDA-WERKGROEP ALDERS PRESENTEERT 'WONEN DOEN WE ZELF''

De PvdA-werkgroep Alders presenteert maandag 19 februari haar discussienota 'Wonen doen we zelf'. De werkgroep geeft een nieuwe visie op wonen waarbij uit is gegaan van de traditionele idealen van de sociaal-democratie en de visie op de samenleving aan het begin van de 21ste eeuw. De werkgroep opereert binnen het Kenniscentrum Ruimte & Milieu van de PvdA.

De presentatie vindt plaats om 18.00 uur in de Dreeskamer in het Tweede-Kamergebouw, Plein 2 in Den Haag. Werkgroepvoorzitter Hans Alders, Tweede Tweede-Kamerlid Adri Duivesteijn en partijbestuurslid Peter Noordanus geven een toelichting op de discussienota.

De nota is vanaf 15.00 uur onder embargo af te halen bij de afdeling Voorlichting van de PvdA (kamer K118).

Voor meer informatie: Remco Dolstra 070-318 2696

Wanneer u bij deze presentatie aanwezig wilt zijn en niet beschikt over een toegangspasje voor het Tweede-Kamergebouw, wordt u vriendelijk verzocht zich vooraf even aan te melden bij Fridy van Hapert (070- 318 2694 of (fvanhapert@tk.parlement.nl))