Benoeming bij Fortis

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001
Bron: Fortis Bank
Benoeming bij Fortis

Georges Valckenaere is benoemd tot Adviseur van Anton van Rossum, CEO van Fortis, voor de Fortis Bank

bankverzekeringsactiviteiten van nieuwe persberichten. Georges Valckenaere is reeds 31 jaar werkzaam bij Fortis. Als lid van de Executive Board was hij nauw betrokken bij de oprichting van Fortis in 1990. Hij bekleedde verschillende bestuursfuncties, waarvan de laatste als CEO van Fortis International. Recent speelde hij een cruciale rol in de realisatie van de joint venture met Maybank. Georges Valckenaere is tevens bestuurder van verscheidene Fortis maatschappijen zoals Fortis Insurance, Fortis Bank, Fortis Inc., Fortis International, Fortis AG en AMEV.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen