Devote en BEA bundelen krachten op gebied eCommerce

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001
Bron: Devote N.V.
Devote N.V.

Devote en BEA bundelen krachten op het gebied van eCommerce

Bunnik, 19 februari 2000 Devote N.V. en BEA Systems Inc. hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten om ondernemingen te ondersteunen op het gebied van eCommerce implementaties op basis van het BEA Weblogic E-business Platform. Hiermee heeft Devote haar netwerk van partners verder versterkt. Bea Systems, Inc. (Nasdaq: BEAS) is één van 's werelds marktleiders op het gebied van e-business infrastructuur software. Devote verwacht door het sluiten van deze samenwerkingsovereenkomst in 2001 het aantal eCommerce implementaties te verhogen.

Goede fit van expertise en producten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen